Jídelna nabízí možnost stravování od pondělí do pátku s výjimkou prázdnin. Pro ubytované žáky v domově mládeže připravuje i snídaně a večeře. Jídelníčky jsou koncipované na základě doporučení odborníků na zdravou výživu dětí, dospívajících a dospělých a s ohledem na platné předpisy pro školní jídelny (plnění spotřebního koše). Součástí každého jídelníčku je značení alergenů dle nařízení EU 1169/2011. Zájmem všech našich pracovníků je spokojenost strávníků.
Přejeme všem dobrou chuť a žákům hodně úspěchů ve studiu.
Jak se stát naším klientem, strávníkem
Je nutné vyplnit přihlášku ke stravování (při zahájení školního roku od třídních učitelů, ke stažení na webových stránkách nebo u vedoucí školní jídelny). Přihláška na stravování je platné pouze aktuální školní rok.
Řádně vyplněnou přihlášku odevzdají svému třídnímu učiteli a na základě toho obdrží za úplatu Kč 100,- čip (po ukončení školní docházky se čip vrací a žák obdrží zpět Kč 100,-). Čip si musí strávník před začátkem objednávání stravy u vedoucí školní jídelny aktivovat. Bez aktivace čipu nelze objednávat stravu!
Na základě vyplněné a odevzdané přihlášky ke stravování a aktivace čipu mohou žáci hradit stravné přímou platbou na pokladně školní jídelny nebo bezhotovostně na účet školy.
Vyúčtování stravného se provádí na konci školního roku.
Přeplatky vracíme po skončení zúčtovacího období na základě žádosti zákonného zástupce převedením na účet nebo na základě zplnomocnění žáka zákonným zástupcem v hotovosti v pokladně vedoucí školní jídelny (formulář žádosti a plné moci je k dispozici na webu nebo u vedoucí jídelny). Každý rok je nutné se znovu přihlašovat na stravování.
Objednávání a rušení stravy
Stravu je možné objednávat přímo ve školní jídelně na objednávacím terminálu nebo prostřednictvím internetu. V případě zájmu o objednávání přes internet provedete při aktivaci čipu u vedoucí jídelny i aktivaci objednávek přes internet.
Stravu je nutné objednat nebo zrušit den předem do 13:30 hodin, případné změny je možné ve výjimečných případech (např. nemoci) provést týž den, kdy je strava podávána, ale pouze do 8:00 hodin ráno, a to osobně, telefonicky, e-mailem nebo SMS na uvedené kontakty.
Dlouhodobé odhlášení stravy nebo ukončení stravování je nutné oznámit vedoucí školní jídelny osobně nebo e-mailem.
Jak platit obědy
Platbu doporučujeme provádět pravidelným převodem z bankovního účtu (nastavení trvalého příkazu od srpna do května). Na všech platbách uvádějte jako variabilní symbol identifikační číslo žáka, specifický symbol č. 500. Pokud nebude variabilní symbol správně vyplněný, nebude možné platbu identifikovat. Platby za stravné provádějte vždy alespoň 5 dní předem. Platby za stravu v hotovosti se provádí první pondělí a úterý v měsíci od 11:00 – 13:00 hodin, a to na pokladně u vedoucí školní jídelny.
Doporučená platba za obědy na měsíc je 840,- Kč
Doporučená platba za celodenní stravování je 2.760,- Kč při pravidelném stravování
Pokud se žáci nebudou pravidelně stravovat, je na zvážení rodičů, jaký obnos pošlou na stravný účet.
Pokud nebudou peníze na účtu strávníka, není možná objednávka stravy.
Číslo účtu: 1037921/0100
Specifický symbol: 0500
Variabilní symbol: identifikační číslo žáka
Do zprávy pro příjemce: uveďte příjmení a jméno žáka a účel platby stravné.
Cenová kalkulace
Cena jídla pro žáky je stanovena v souladu s vyhláškou 107/2005 Sb.
- Snídaně + dopolední přesnídávka 36,- Kč
- Oběd 42,- Kč
- Odpolední svačina + večeře 40,- Kč
- 2. večeře 20,- Kč
Odběr stravy
K odběru jídel slouží čip, který jsou žáci povinni nosit s sebou. Ve výjimečných případech, jako je ztráta či poškození čipu, dostanou žáci u vedoucí jídelny náhradní stravenku. Zaplacení nového čipu a potvrzení o zakoupení zařizuje pokladna v účtárně školy a převzetí nového čipu se provádí u správce sítě (Bc. Radim Jirků).
Jak postupovat při objednávce na webu
Před objednáváním stravy přes internet je nutné se přihlásit k odběru obědů a zaregistrovat si zvolené heslo u Ing. Mileny Baďurové (vedoucí školního stravování) tel. 577 925 160, mob. 733 122 334, badurova@spsotrokovice.cz
- zadat www.strava.cz
- vybrat nabídku objednání stravy
- vybrat nabídku přihlášení uživatele
- ve výběru zařízení zadat číslo školní jídelny 1293
- v nabídce uživatel zadat jméno
- v nabídce heslo zadat zaregistrované heslo
- vybrat nabídku objednávka stravy a objednat stravu podle nabídky
V programu je možné sledovat STAV VAŠEHO KONTA. Dále je možné sledovat ALERGENY u jednotlivých jídel, což jistě přivítají strávníci, kteří mají lékařem nařízené omezení ve stravě či nutnost zcela vyloučit některé potraviny z jídelníčku.
Děkujeme Vám, že využíváte naše gastronomické služby a přejeme Vám dobrou chuť v naší školní jídelně.
Za kolektiv zaměstnanců stravovacího provozu Ing. Milena Baďurová, vedoucí školního stravování
Dokumenty ke stažení: