Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2020 31-08-2023 |
Smart and Proactive 2020-1-CZ01-KA102-078007 |
KA1 |
EPGEP General Kft., Maďarsko
E. Kvalitas 2002, Maďarsko. Falfůtés Rendszer Kft., Maďarsko KZS Épůletgépész eti Kivitelezo Kft., Maďarsko Genius Solutions Zrt., Maďarsko HERMINA BAU Hungary Kft., Maďarsko MÉÉG Magyar Építő és Épületgépészeti Korlátolt Felelősségű Társaság, Maďarsko BEGAVILL-2003 Kft., Maďarsko SMART PLUS Kft., Maďarsko Hőáram-Kör Kft., Maďarsko Óbudai Autójavító Kft., Maďarsko Archipelagos Institute of Marine Conservation, Samos, Řecko |
|
Popis projektu | Univerzálním cílem projektu bylo podpořit zájem studentů o učení, o propojení teorie a praxe, a o rozšíření odborné přípravy. Studenti se měli naučit bezpečně zorientovat a adaptovat na mezinárodní pracovní prostředí, umět spolupracovat se zahraničními odborníky, identifikovat problém a najít jeho řešení. Samozřejmě tyto schopnosti posílily jejich sebevědomí a sebejistotu ve společnosti a pracovním prostředí. Kromě toho si měli zlepšit jazykové a počítačové dovednosti, a komunikaci v angličtině tak, aby uměli formulovat své myšlenky, aby se naučili naslouchat a zlepšili se v komunikaci. Tyto stáže mají podporovat a rozvíjet samostatnost, týmovou spolupráci, spolehlivost, kreativitu a toleranci mezinárodního prostředí. Dalším cílem tohoto projektu je také osvojit si dovednosti jako např.: schopnost adaptovat se na nové prostředí, umět si zorganizovat svou práci, schopnost pracovat v týmu, atp | |||
Cílová skupina | Tento projekt byl zaměřen na odbornou praxi studentů oboru Aplikovaná chemie, oboru Mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení a učebního oboru Automechanik. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-06-2022 31-08-2023 |
Akreditované organizace 2022-1-CZ01-KA121-VET-000063672
|
KA1 |
STICHTING ONDERWIJSGROEP TILBURG, Nizozemí
British School Pisa s.r.l., Itálie Executive Training Institute Ltd., Malta |
|
Popis projektu | Cílem projektu bylo zvyšování jazykových a odborných kompetencí pedagogických pracovníků. Realizované aktivity byly kurzy a školení pro pracovníky a stínování učitelů. Přípravná návštěva v Nizozemí byla přípravou k realizaci následujících aktivit – stínování učitelů a odbornou praxi studentů oboru PED v dalším roce. | |||
Cílová skupina | Tento projekt byl zaměřen na odborné a jazykové kompetence a sdílení zkušeností našich učitelů s kolegy v zahraničí. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2019 31-08-2022 |
Health to Meet You 2019-1-CZ01-KA229-061152_1 |
KA2 |
BG/BRG Leibnitz Austria
Gimnazija Pozega Croatia Nikraces pamatskola Latvia INSTITUT MARINA Spain Necmi Asfuroglu Anadolu Lisesi Turkey |
|
Popis projektu | Tento projekt se zabýval různými aspekty zdraví. Šest partnerských organizací si je rozdělilo a vytvořilo návrh aktivit k jednotlivým aspektům: zdravý životní styl (Španělsko), škodlivost nadměrného používání počítačů a mobilních telefonů (Chorvatsko), životní prostředí a ekologie (Česká republika), zdravá strava (Turecko), škodlivost reklamy (Lotyšsko), sport (Rakousko). Všechny aktivity byly vytvořeny za účasti studentů, kteří si při pravidelných mezinárodních setkáních vyměňovali své zkušenosti a měli možnost poznat, jak jednotlivé aspekty fungují v rodinách, ve školách, ve městech i v odlehlých vesnicích a jak jsou na tom jednotlivé země s legislativou této oblasti. Výsledky tohoto projektu, tedy jednotlivé aktivity, byly testovány a mnohdy trvale začleněny do různých školních předmětů i do chodu školy. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. | |||
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2017 31-08-2019 |
Teaching for tomorrow: Flipped learning 2017-1-TR01-KA219-046720_2
|
KA2 |
SULTANAHMET SUPHI PASA MESLEKI ve TEKNIK ANADOLU LISESI, Istanbul, Turkey
Istituto Tecnico Industriale Statale Alessandro Volta, Perugia, Italy Agrupamento de Escolas de Vialonga, Portugal Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura s pravom javnosti, Zagreb, Croatia Ogres Valsts ģimnāzija, Ogre, Latvia Péter András Gimnázium és Kollégium, Szeghalom, Hungary |
|
Popis projektu | Projekt se zaměřuje na rozvoj digitálních dovedností, na zavádění nových digitálních forem výuky do škol, na zvýšení motivace učitelů k používání internetových aplikací pro výuku, na osvojení, zavedení a praktické používání digitální metody výuky Flipped learning. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |
Leonardo da Vinci | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-08-2013 31-12-2014 |
Zkusme pracovat v zahraničí CZ/13/LLP-LdV/IVT/134177 |
|
Sistema Turismo, Rimini, Italy
Archipelagos-institut mořského a ekologického výzkumu Egejského moře, Řecko-Samos |
|
Popis projektu | Projekt byl zaměřen na zlepšení odborných znalostí a dovedností studentů Aplikované chemie na zahraničních odborných stážích ve 3 3týdenních bězích:
Rimini – celkem 13 studentů v roce 2013 a 2014 Samos – celkem 7 studentů v roce 2014 |
|||
Cílová skupina | Studenti Aplikované chemie |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-07-2014 30-06-2016 |
Evropské zkušenosti bez hranic 2014-1-CZ01-KA102-000948 |
KA1 |
Sistema Turismo, Rimini, Italy
Archipelagos-institut mořského a ekologického výzkumu Egejského moře, Řecko-Samos Péter András Gimnázium és Kollégium, Szeghalom, Hungary |
|
Popis projektu | Projekt byl zaměřen na zlepšení odborných znalostí a dovedností studentů Aplikované chemie a oboru Kuchař-číšník na zahraničních odborných stážích ve 4 3týdenních bězích:
Rimini – celkem 12 studentů v roce 2014 a 2015 Samos – celkem 23 studentů v roce 2015 a 2016 |
|||
Cílová skupina | Studenti Aplikované chemie a studenti oboru Kuchař-číšník. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2014 31-08-2017 |
Interactive Catering and Tourism: a European Approach 2014-1-CZ01-KA201-002130 |
KA2 |
School of Business Szeged, Hungary
XXI INVESLAN, Spain British School Pisa, Italy Colegiul tehnic „Ioan C. Stefanescu“, Romania |
|
Popis projektu | Cílem projektu bylo zlepšit vzdělávací a výukové metody v oblasti cateringu a turismu. Na základě výměny zkušeností se školami a vzdělávacími institucemi byla vytvořena Metodologie výuky oboru Kuchař-číšník a Elektronická kniha mezinárodních receptů jako otevřený a všem přístupný vzdělávací zdroj. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2017 31-08-2019 |
Teacher 2020 – on the road to entrepreneurial fluency in teacher education |
KA1 |
University of Girona, Catalonia, Spain
La Draga School, Catalonia, Spain University of Glasgow, Scotland, Great Britain Universitatea din Pitesti, Romania Asociatia Centrul European pentru Integrare Socioprofesionala ACTA, Romania Associazione Centro Studi Città di Foligno, Italy Istituto Tecnico Economico Scarpellini, Italy Global School Support, Denmark |
|
Popis projektu | Tématem projektu byla podpora podnikavosti a podnikavého myšlení u studentů i učitelů. Hlavními aktivitami projektu byla tvorba intelektuálních výstupů s důrazem na plánování a hodnocení aktivit studentů i učitelů, tvorba metodik, webu s příklady dobré praxe, znalostní aliance a doporučení pro Evropskou komisi. | |||
Cílová skupina | Učitelé a pracovníci partnerských institucí. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-07-2014 30-06-2015 |
SOFI |
KA1 |
FU International Academy Tenerife, Španělsko
University of Wolverhampton, Great Britain IDEC S.A., Greece CESIE – Centro Studi ed Iniziative Europeo, Italy |
|
Popis projektu | Projekt byl zaměřený na zvýšení úrovně klíčových kompetencí, zlepšení kvality a inovací v oblasti vzdělávání. Účastníci získali přístup k metodám, postupům používaných v jiných zemích, navázali kontakty a spolupráci s dalšími vzdělávacími subjekty v Evropské unii. Součástí projektu byly čtyři kurzy týkající se PR, komunikace, online marketingu, projektového managementu, komunikace a osobnostního rozvoje ve čtyřech evropských zemích (Španělsko, Velká Británie, Řecko, Itálie). | |||
Cílová skupina | Vedoucí pracovníci SPŠ Otrokovice. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
Youth exchange |
17.-26.10.2016 |
SEE! UNDERSTAND! CHANGE!
|
KA2 |
Poland, Turkey, France, Italy |
Popis projektu | Hlavním cílem projektu bylo porozumět jiným lidem, jejich názorům, chování v oblasti uprchlické krize. Řízenou diskusí, výměnou názorů a sdílením informací se studenti pokusili porozumět situaci, nastavit základní pravidla kritického myšlení a přimět mladé lidi zamýšlet se nad současnými problémy světa. | |||
Cílová skupina | Učitelé a hlavně studenti partnerských organizací. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2016 31-08-2018 |
Hands on media literacy 2016-1-PL01-KA102-026422
|
KA2 |
Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, Poland
Aydın Fotoğraf Sanatı Derneği, Turkey LICEUL TEHNOLOGIC ECONOMIC NICOLAE IORGA PASCANI, Romania 127SOU Ivan Denkoglu, Sofia, Bulgaria Adazu vidusskola, Adazi, Latvia |
|
Popis projektu | Projekt se zabýval všemi aspekty vlivu médií na současný život mladé generace – negativní i pozitivní – a hlavním cílem projektu bylo představit studentům média jako zajímavý a účinný nástroj vzdělávání, seznámit je s možnostmi médií, naučit je používat média pro své sebevzdělávání a upozornit je i na škodlivé vlivy médií. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |
Erasmus+ | Období | Název projektu | KA | Partneři |
01-09-2016 31-08-2018 |
Let the science discover us 2016-1-TR01-KA219-034235_2 |
KA2 |
Necmi Asfuroğlu Anadolu Lisesi, Hatay, Turkey
INSTITUT MARINA, La Llagosta, Spain ISIS VALDARNO, San Giovanni Valdarno, Italy Péter András Gimnázium és Kollégium, Szeghalom, Hungary |
|
Popis projektu | Hlavním cílem projektu bylo zatraktivnit „vědecké“ (BIO, FYZ, MAT, CHE) předměty pro studenty středních škol, prokázat propojení vědy s každodenním životem, zlepšit výuku těchto předmětů používáním zajímavých, spíše praktických metod – Learning by doing, BYOD, Flipped learning atd. Velmi zajímavou částí projektu byly „Science fairs“ , které se konaly na několika partnerských školách společně se studenty všech partnerských škol a které byly ukázkou spontánního nadšení pro vědu, vědecké experimenty, jazykové porozumění i souznění multikulturních společností. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |